jourhem

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Johan och Johanna - 1 december 2008 22:04

 

Idolbilder


Åhh! Igår fick jag klappa Lill-Stina på riktigt! Yxel hade varit inne i rummet och de tre småkissarna spann i högan sky. När Yxel sen gick satt Lill-Stina kvar och trånade vid gallret. Jag tänkte att jag passar på när hon (han?) är "in the mood". Så jag började försiktigt klappa. Stina ryckte lite grann men fortsatte spinna, och sen stack hon fram hakan och liksom gosade till sig sådär som katter gör - typ "klia här tack"! Jag var helt överlycklig och vågade knappt röra mig. Efter ungefär en minut kom Stina dock till sans igen och stirrade förskräckt på mig: "Vad gööör du?!" Sen ruskade hon på sig och travade därifrån. NEVER MIND JAG FICK KLAPPA!!!!!  =D

 

Söta fina goa!


Annars börjar dom bli riktigt sugna alla tre på att se sig om i stora lägenheten. Vi skulle nog helt ärligt inte ha en chans att hitta dem bland alla skrymslen och vrår, så så länge de inte går med på att bli infångade får de nog nöja sig med sitt rum...


Zeb vill ut


Igår var förresten fegisen Misha nästan ända framme vid gallret! Med sänkt svans och platta öron spejade hon bortåt dörröppningen innan hon vände på klacken (eh ja) och smög därifrån. Well dom har ju bara varit här i TRE VECKOR, man ska inte ha bråttom. =)


Ovido - Quiz & Flashcards