jourhem

Alla inlägg under januari 2010

Av Johan och Johanna - 3 januari 2010 00:44

Hej på er!


I mellandagarna var jag och Johan och hälsade på Randy och hans familj! När vi kom så låg han under granen, men han sprang inte och gömde sig utan nosade skeptiskt men artigt på oss. Sen bestämde han sig för att avvika för att betrakta oss lite på avstånd, men när jag en stund senare försökte mig på att närma mig så kom han och strök sig mot min hand och spann, och jag fick klappa - jättekul!


Husse och matte berättade att Randy är en jättemysig och glad katt som älskar att gosa, han kommer och möter vid dörren när de kommer hem och härom dagen hade de fått klippa alla framklorna! Wow säger vi bara! =)


Vi fick även några jättefina bilder med oss hem att visa upp här på bloggen:


Har ni sett en nöjdare katt? =)


Hjälper husse vid datorn


Har en skön stil


Fixar till under granen


Under jullovet har katten Snooze varit inneboende hos Randy, och efter de första obligatoriska morråfräsuttalandena från fröken Snoozes sida (ett bemötande som Randy för övrigt mottog med jämnmod, han har ju fostrats av Misha ;) ) så verkar katterna komma bra överens!


Bus med nya kompisen!


Jätteroligt att få återse Randy, och höra om och se alla framsteg han har gjort!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards