jourhem

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Johan och Johanna - 8 september 2009 22:09

Bloggtjänsten som jag använder har haft en redesign, vilket bland många säkert bra finesser även innebär att några av bilderna i inläggen de senaste dagarna har blivit kajko. Jag har mailat dem får se om det händer något. Basånivet.


Edit (3 minuter senare): Sjutton hakar! Kundtjänsten där ligger inte på latsidan minsann! Så nu är bilderna back to normal igen. =)

Av Johan och Johanna - 8 september 2009 21:22

Så här kan det se ut en helt vanlig kväll i jourhemmet. En katt pysslar med sitt, nästa katt smyger på den första katten, och den sista katten smyger på föregående katt. Praktiskt.

När var tar sin så tar jag min...

Randy är tillbaka till sitt gamla godmodiga jag igen, och han drar sig inte alls för att reta gallfeber på Misha lite då och då. Han måste ha fått en tillfällig knäpp igår eller nåt. Även Yxel får sin beskärda släng av sleven, Randy kommer hoppande och a) lägger sig på honom, b) nafsar honom i baken eller c) kastar sig över honom för en uppfriskande brottningsmatch, något som inte alls uppskattas av Yxel. Det sköna är Randys stil när han slåss, han ser mer ut som om han njuter av en kram. =)

Nallebjörnen fajtas...

Fast han har vassa klor, inte glömma det.

Ovido - Quiz & Flashcards