jourhem

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Johan och Johanna - 15 maj 2009 23:29


"IVJA" - Ett nytt begrepp införs då tilldragelsen sker frekvent. Står för "Inatt vaknade jag av".


IVJA att Misha låg på min mage vänd ner mot mina smalben där Randy hade placerat sig. Hon var inte glad.

   "Miiiiin. Maaaaatteeeee." morrade hon och spände antagligen ögonen i honom (svårt att se från där jag låg).

   "Ja... fast kanske lite min med?" försökte Randy hoppfullt.

   "You mooooove, you bleeeeeed!" eller något liknande kom svaret från Misha. Och så höll ordväxlingen på, en hel gangsterfilm utspelade sig alltså där på min mage i de tidiga morgontimmarna! Jag missade iofs början (och slutet eftersom jag somnade om) men jag har sett tillräckligt många för att veta hur de går. =)


Svarta damen - bäst på avstånd.


I morse levde Randy dock i högönsklig välmåga trots nattliga dispyter, och utförde den vanliga morgonronden på balkongen tillsammans med Yxel.


Morgonstund har guld i mund!


Gemensam omvärldsanalys genomförs och hemligheter utbyts.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards