jourhem

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Johan och Johanna - 7 maj 2009 19:06


När jag låg och läste som bäst igår kväll fick jag plötsligt oväntat besök!


Oväntad men välkommen! (Den i fotändan var väntad)  =)


Vill vara med!


Han ser ju ut som om han aldrig har gjort annat än att dela säng med tvåbeningar!


Johan hade varit förutseende och fyllt på förrådet av öronproppar inför natten, och jag sov som en stock fram till någon gång på småtimmarna då jag vaknade av att någon ömsom slickade på och ömsom bet i mina tår. =) Jag blev så full i skratt, samtidigt som det gjorde rätt ont när han bet, så jag försökte gömma fötterna ordentligt under täcket. Först försökte Randy gräva fram dem igen, men när det inte lyckades fortsatte han helt enkelt att bita genom täcket! =) Sen satt han ett tag på min mage och tittade ner på mig innan han återgick till tåaktiviteten igen.


Hur gulligt det än var alltihop så var jag ändå tvungen att till slut hänvisa honom till de nattöppna delarna av lägenheten, och stänga dörren om oss. (Johan, jag och Misha = vi som vill sova på natten)

 

Ovido - Quiz & Flashcards