jourhem

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Johan och Johanna - 8 maj 2009 19:22


Titta här vad vi har lärt oss! Den svåra positionen HandRaktFramifrån är inte alldeles lätt att kombinera med approachen DirektStrykaKindenMot men som ni ser så har vi övat. =)


Inatt var det dags för stora tåtuggarrejset igen. Randy blandade kärleksfull tvätt med den lite mer burdusa gnagarstilen. I min förvirrade halvsömn så tänkte jag att jag ändå skulle vara lite pedagogisk - om slick och mjuk tass ligger foten still, om tugg och hård tass sparkar foten bort. Det hade säkert fungerat jättebra om inte Randy hade tyckt att själva fotsparken var det mest spännande i hela leken, så fort han hade åkt ner på golvet hoppade han upp igen för att fortsätta upptuktningen av foten. =) Så nu undrar jag i mitt stilla sinne hur lång tid det kan ta för en katt att tröttna på en fot, vid någon punkt måste väl ändå hans intresse för den svalna..?


Sängen är nya favoritplatsen!


Edit: Nu var jag tvungen att uppdatera detta inlägg, för när jag gick förbi sovrummet och tittade in så hade han LYFT PÅ ÖVERKASTET och bäddat ner sig! Den här katten är verkligen störtskön. =)


Gäsp!

 

Ovido - Quiz & Flashcards