jourhem

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Johan och Johanna - 6 maj 2009 21:13


Inatt fick Randy så äntligen vara ute tillsammans med de andra katterna för första gången. Det var fart från första till sista minut, de måste ha sovit som stockar hela dagen idag. =)


Inatt inatt är det du är det jag...


I ungefär en timme hörde jag ett monotont skrapande ljud som säkert inte växte i styrka förutom inuti mitt huvud, men till slut var jag tvungen att gå upp och konfiskera en okokt fusillimakaron som Randy ägnade full koncentration. Efter det åkte öronpropparna in men det hördes rätt bra igenom dem att det var full fest där ute. =)


Roligt att smyga på varandra!


Hur som helst var det en trött men lycklig Randy som mötte oss på morgonkvisten, så vi bestämde att han skulle få vara ute tillsammans med de andra medan vi var på jobbet också. Så när jag kom hem från jobbet kom det TRE glada katter och mötte mig, alla ville ha gos och ingen slog mot någon annan! Så där satt jag i kattröran och myste. =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards