jourhem

Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Nu fina Lill-Stian...

Av Johan och Johanna - 28 januari 2009 22:05


Finaste raraste lilla Lill-Stian ska äntligen få ett alldeles eget hem. I övermorgon flyttar han dit, och det har fått mig att tänka på vilken otrolig resa han har gjort, från liten och rädd och tufflig till nyfiken och framåt och så fantastiskt godmodig. Jag tittar på bilderna på bloggen och även alla de som aldrig publicerades här. Så liten han var när han och hans syskon kom. =)


Lill-Stian, då och nu


I sitt nya hem kommer han att få en kattkompis som också älskar att busa, det kommer att bli toppen! Vi är så himla glada, fast jisses vad vi kommer att sakna honom...     :'-)


 
 
Ingen bild

Vrånk

29 januari 2009 19:20

Åh, vad roligt för Stian. Jag är glad att jag hann träffa honom (och mycket stolt att jag fick klappa honom!) =)

 
Atti

Atti

29 januari 2009 20:50

Så bra för Stian och så kul för hans nya familj!!! Men lite tråkigt för en som följt bloggen ända från början... Jag ska fortsätta läsa om Pim-Pim och Zeb, om inte Stians nya familj vill blogga vidare. Jag önskar honom och er allt gott även framöver.
Sköt om Er!! /Atti

http://atti.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Stians nya matte

29 januari 2009 22:25

Vi ser se hur vi gör med bloggande - just nu undrar vi spänt hur mycket fräs och fighter det blir innan de lär känna varandra. Kattjejen han ska flytta in hos lär göra klart vem som var här först. Ska bli jättespännande att se hur det går imorgon! Håll tummarna därute :-)

 
Ingen bild

Johanna

29 januari 2009 22:45

Hej!

Vad kul att höra av er allihopa: en bekant till Lill-Stian, en hängiven bloggföljare och så en medlem från den nya familjen! Det känns som om det finns så många som hejar på från alla håll nu, det kommer att gå toppenbra tror jag! =)

 
Ingen bild

Camilla & Jason

30 januari 2009 00:19

Vad glada vi blir för lilla Stian! :)
Han förtjänar det bästa men tråkigt om bloggen försvinner.
Det var så kul och kolla vad Pim-Pim och Zebs brorsa hade för sig.

 
Ingen bild

Johanna

30 januari 2009 07:56

Hej!

Ja bloggen kommer nog att avstanna nu, men om det kommer rapporter från Lill-Stians nya hem så kommer jag antingen att lägga upp dem här eller annars i en kommentar på er blogg =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan och Johanna - 3 januari 2010 00:44

Hej på er! I mellandagarna var jag och Johan och hälsade på Randy och hans familj! När vi kom så låg han under granen, men han sprang inte och gömde sig utan nosade skeptiskt men artigt på oss. Sen bestämde han sig för att avvika för att betrakt...

Av Johan och Johanna - 17 november 2009 22:10


Hej! Vi bryter bloggtystnaden för en uppdatering på Randyfronten i form av ett alldeles underbart litet brev som kom till oss igår: Hej exmatte/husse, Här trivs jag alldeles utmärkt! Har gått ner lite i vikt av all viktväktarmat ...

Av Johan och Johanna - 31 oktober 2009 18:40


Det har nu gått två dygn i nya hemmet, och Randy gör framsteg i rekordfart! Inte nog med att han vågade vara framme igår under stora delar av kvällen, han har även SOVIT i nya husses och mattes säng inatt! Med bara lite lite tågnag! ;) Och idag när f...

Av Johan och Johanna - 29 oktober 2009 22:04

  Vi kom hem från jobbet med varsin kattkorg. Yxel tog en blick på dem och pep och gömde sig under överkastet i sovrummet. Randy placerade sig i skoskåpet. Det var mycket tydliga signaler på att detta kommer inte att gå som en dans inte. Men förvån...

Av Johan och Johanna - 28 oktober 2009 21:26

  Imorgon åker lillbäbben. Det kommer att bli snyftigt, men också underbart! För jag vet att det hemmet han kommer till är det bästa tänkbara. Och självklart kommer vi att hälsa på Randan, hehe oss blir de inte av med så lätt. ;)   Klorna är fo...

Ovido - Quiz & Flashcards