jourhem

Alla inlägg den 26 november 2008

Av Johan och Johanna - 26 november 2008 21:45


Den här bilden tycker jag är talande för att man kan blanda ihop Pim-Pim och Zeb på bilder ibland. Jag tycker det ser ut som en spegelbild =)

 


 Sen vill jag låta katterna modella lite, för dom är så fina. Fast i vanlig ordning är kvaliteten på Zebs foto helt undermålig, vad är det frågan om där egentligen? Vampyrkatt som bara nästan fastnar på bild?


Lill-Stina


Pim-Pim



Zeb


Jag och Johan har en tävling. Den som först tar ett skarpt foto av Zeb med ansiktet vänt framåt vinner. Johan skulle omedelbart ge sig in i tävlingen ikväll, men då dog batterierna i kameran... så nu sitter han inne hos dem och läser istället, men de verkar rätt nöjda med att inte jagas av läskiga manicken som nån gång ibland råkar ge ifrån sig jätteskarpt ljus! Jag ska nog gå in och göra dem sällskap nu =)




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards