jourhem

Alla inlägg den 23 november 2008

Av Johan och Johanna - 23 november 2008 15:03


Idag tänkte jag att det skulle vara trevligt att lägga upp tre porträttbilder av kissarna. Jag gick igenom samtliga foton vi har tagit av dem (börjar bli en hel del nu), och då uppenbarade sig tre saker:


1, Pim-Pim blir fullkomligt adorable på samtliga bilder

2, Lill-Stina ser skeptisk ut på samtliga bilder

3, Zeb fastnar inte på en enda bild, åtminstone inte med skärpa.


Följdaktligen blev resultatet sådär:

 Lill-Stina                             Pim-Pim                              Zeb


En annan sak vi har upptäckt i helgen är att Lill-Stina med största sannolikhet är Lill-Stian. Sådant syns när dom ligger på rygg och leker med tofspinnen. Fast vi har googlat och det verkar sjukt svårt att avgöra även om man får ta i katterna. ;)


Nummer tre jag vill meddela är att vi har börjat avmaska kissarna. De ska äta en bit av ett piller var i tre dagar. Vad jag trodde skulle bli näst intill omöjligt visade sig gå på 25 sekunder, då pillret var gömt i en bit härlig leverpastej. Hoppas piller 2 går ner lika bra ikväll...


Sen vill jag avsluta med att visa några mysiga bilder, en på sovande kisse med nysnö i bakgrunden, och en på modig kisse i knä, och så sist en liten bildserie med mycket kärlek i. Enjoy!







Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards