jourhem

Alla inlägg den 11 november 2008

Av Johan och Johanna - 11 november 2008 21:53

Idag är dom lite fega allihop, och ligger och trycker under soffan. Men lite falukorv gick ner, och sen var faktiskt Pim-Pim dagens modigaste! Han var framme så länge att han hann fastna på bild flera gånger... =)


Söta Pim-Pim


Sen försökte vi fota stackars Zeb som hade krypit in i buren. Jag mixade och mojjade länge med kameran för att INTE blixtra i hans ögon. Men sen gjorde jag fel nånstans på slutet ändå, så blixten brann av. =( Jag skämdes. Lite skinka dög som plåster på såren, och nu vågar Zeb också äta skinkan ur handen!





När jag skulle mata Lill-Stina med skinka hände nåt underbart! Hon la sin lilla lilla tass på mitt pekfinger och höll i, samtidigt som hon blinkade mysigt! Vi har fått närkontakt, och till på köpet initierat av henne! Fantastiska små liv, ni är störtmodiga. =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards