jourhem

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Johan och Johanna - 30 augusti 2009 21:46


Om vi jämför natten som var med natten innan så ser det ut så här:


Igår natt - Fullt kaos i sängen, Misha morrade och fräste som aldrig förr och gav varken Randy eller oss andra en chans att slappna av. Yxel hjälpte till med fräsandet så gott han kunde. Estimerad total sömn: 3-4 timmar, i 15-minutersintervall.


I natt - Klockan 10 vaknade jag utsövd av att Misha låg på mitt bröst och spann och Randy och Yxel låg tillsammans vid mitt ena ben. Estimerad total sömn: 8 timmar, helt sammanhängande.


Av detta kan vi konstatera att det tydligen kan svänga snabbt ibland. =)


Alla sams. Ingen vet varför.


Över huvud taget så har Randy det senaste dygnet fullkomligt jagat varje tillfälle till lite gos, igår kväll gick han ett tag praktiskt taget fot med mig - varenda steg jag tog följde han hoppfullt och gick det mer än en halv minut mellan klapparna så pep han så att jag skulle komma ihåg att sätta ner handen. =) Det är så underbart roligt att se honom så glad igen!


Slår knut på sig själv av gosighet.

 

Ovido - Quiz & Flashcards